Bozoki Kids Fashion
Távol a „fast fashion” világától – Fiataloknak, stílusosan, kiváló minőségben.
kulisszatitkok a projektről
Tény, hogy a webshopok világa nem az elsődleges kedvencem, mégis úgy éreztem, itt valami olyan készül, amiért érdemes foglalkoznom vele. Helénáék ugyanis nem a fast fashion bizniszbe akartak beszállni a ruháikkal. Az volt a céljuk, hogy kerüljék a tömegtermékeket, a tömegstílust, mégis hétköznap hordható ruhadarabokat készítsenek. Valljuk be, ez nem könnyű vállalás.
Főként, mivel a célcsoportjuk az igen fiatal korosztály tagjai közül kerül ki, így nekik is „fel kell nőni” az adott ruhadarabhoz, nem lehet ám csak úgy simán „hordani” őket. Ezeket tudni kell viselni.
Bevallom, egyrészt ez még nekem, felnőtt nőként is gondot okoz néha, hogy felnőjek egy ruhadarabhoz. Másrészről látom, amikor a kislányom – bár még korából adódóan nem igazán képes rá, hogy vigyázzon a ruháira -, mégis elbűvölten illeg-billeg a tükör előtt egy csini nőcis darabban, vagyis az igény az ilyen ruhákra igenis adott.
Átadni a dizájnnal mindazt, amit a Bozoki Kids Fashion képvisel
Szerencsém volt a grafikussal, akit ezen a projekten ismertem meg. Lévén női kreatív, és ráadásul két lánygyermek édesanyja, hasonlóan tudta értékelni azt, amit Helénáék képviselnek, mint én.
Így már meg is született az irány egy kissé formabontó és fiatalos stílusban és nem megszokott struktúrában. Természetesen csak annyira feszegettük a határokat, ami még nem befolyásolja a webáruházban jól ismert és fontos elemek által a látogatók számára adott stabilitást.
A végeredmény magáért beszél
A rendelések gyakorisága, a visszatérő vásárlók és a tulajdonos elégedettsége az alapvető mércéi egy webshopnak.
Természetesen kell hozzá idő és a terjesztésbe, kommunikációba fektetett nagyon sok energia, hogy beérjen, és elérje az „alig győzzük” szintet, de ahogy látom, ezzel itt nincs gond. Hiszen már most alig győzik 🙂
Ha szeretnéd élőben is megnézni, kattints ide.